20 februari 2011

Äventyr.....!

På bilden:




De är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu Samtidigt som det är mycket som inte händer.
Har sovit hela natten för första gången på en vecka. Helt underbart. Hade nog kunnat sova i en vecka känns det som men det är bara att stiga upp för dagen är fullbokad :) Ska till Helsingborg och kolla in mitt ev nya hem. Det känns både läskigt och spännande men är övertygad om att jag kommer få en fin dag.


I fredags var Aina här. Vi pratade skit, firade min roomie Ida och promenerade. Sen stannade hon över natten.
Igår var det dags att visa lägenheten och mitt rum. Totalt blev det fem personer som var här och träffade oss och kollade. När kvällen kom och den sista gått hem var vi så otroligt trötta i huvet alla tre men det var ändå en givande dag med trevliga nya möten.
Och imorgon ska Andrea, Ida och jag till vår fd kollektiv medlem Emmanuel och äta middag. Åh vad jag ser fram emot det! =)
Dags att göra sig färdig för att möta dagen.