1 februari 2011

familjemiddag ♥

Igår var det dags för familjemiddag med alla jag bott ihop med sedan jag flyttade till Malmö. Det var så himla mysigt och det var så kul att alla var samlade igen. Känns som det var evigheter sedan vi sågs allihopa. På menyn stod en vegetarisk köttfärskryta med bönor som serverades med bönsallad, ris och vitlöksbröd. Det blev en succe. Nu ska vi göra detta till en tradition. :)

Idag har varit en väldigt omtumlande dag. Lite förvirrad över allt som händer omkring mig just nu. Det är lite svårt att smälta och ta in allt.Dags att fatta några viktiga beslut för framtiden men ska lite på min magkänsla!

Inatt ska jag sova hos Elin. Behöver en sovmorgon imorgon känner jag plus att Andrea ligger hemma med 40 graders feber och kräker. Usch, har varken tid eller ork att bli sjuk just nu samtidigt som jag vill vara hemma och ta hand om henne. Dagens i-landsproblem :P

Nu blir det en dusch och sen vänta på att Elin ska komma hem från jobbet :)