29 mars 2011

Underbar dag...!

Igår var verkligen en underbar dag. Var ute och gick en långpromenad i stan och köpte ett par nya skor innan jag stack hem och åt lunch. På eftermiddagen mötte jag upp Aina på knutpunkten. Vi satt och sola och gick runt lite innan vi åter igen hamnade i solen. Vi tyckte det var läge för årets första glass i solen men det ångrade vi rätt fort. Strax innan Aina åkte mötte vi upp Johan som sedan gav mig en liten rundvisning i Helsingborg. Blev visad två helt fantastiska platser och jag blir bara mer nöjd med mitt beslut att flytta hit! 


På kvällen satt jag hemma med Christina och kollade på CSI innan jag gick och la mig. Det går inte att beskriva i ord hur skönt det var att slippa stiga upp fyra i morse och åka hela vägen från Malmö. Även att komma hem och känna att man har hela kvällen framför sig till att läsa, träna och göra vad jag vill :) Iḿ happy! :)