14 april 2011

Första dagen tillbaka på jobbet efter mina dagar som sängliggande. Kände mig väldigt förvirrad och stressad men det var ändå skönt att vara tillbaka. Haft hysteriskt ont i bi hålorna hela dagen. Hade så ont att jag nästan missade att hoppa av när jag var hemma. När jag kom hem hade jag fått brev från sjukhuset. Blivit kallad till datortomografiundersökning på tisdag. Visste inte att jag skulle bli kallad men eftersom jag har så ont är det väl lika bra att ta sig dit trots att det verkar sjukt läskigt. Är ju inte att dugg klaustrofobisk =( men men så länge dom får rätt på det så får det vara ärt det. Gick och la mig för att vila och vaknade klockan sex. Det tar på krafterna att ha ont. Fått i mig lite mat så nu blir det en liten stund framför tvn och sen sova igen. 


Imorgon är det fredag vilket innebär familjemiddag på Promenaden i Malmö. Ska bli så kul att träffa tjejerna och Emmanuel så klart =)
Lördag har jag bestämt att det ska vara fint väder för då vill jag fixa min älskade cykel.
Söndag blir det morgonpromenix med Cissi. 
Åh vilken härlig helg jag ska ha! :)