29 april 2011



Har inte kunnat sova en hel natt på över en vecka. Så sjuka saker som hemsöker mig i mina drömmar just nu och det spelar ingen roll om jag lägger mig och sover på dagen för det ger samma resultat. Hoppas det går över snart för annars blir jag en trasig människa. 
Fick sticka tidigare från jobbet idag för jag hade en akuttid hos läkaren med min tå. Fått medicinskt nagellack som jag ska använda en gång i veckan i 6-9 månader och blir operation om en till två veckor och då tar dom halva nageln. Ena läkaren var jätte bra men den andra var bara intresserad av att kritisera mig och säga att jag gör och har fel. Får se fram emot den snälla läkaren istället eftersom båda kommer vara med på operationen. Usch vad jobbigt det kommer att bli med skor och sånt igen. Får ta det den dagen det kommer. 
Kommit på idag att jag är världssämst på att handla. Var nyss i affären för att handla två saker. Kom hem med tre kassar och bara en av de två sakerna jag skulle handla. Smidigt! =P
Imorgon är det valborg vilket innebär sjukt mycke parkhäng i Lund med fina människor och alkohol. Ser verkligen fram emot det. 
Ikväll blir det promenad och en cider i solen. Nu är det helg! :)