23 april 2011

Helsingborg är kärlek ♥


Blev att åka hem från Malmö redan igår kväll. Mötte upp Cissi och tog en långpromenad längs havet. När jag kom hem på kvällen hade jag promenerat totalt sex timmar och det resulterade i att mina fötter såg ut som köttfärs. Stora skavsår överallt men de kan nästan vara värt de för att få ha på sig sommarskorna. Efter att ha baddat fötterna lite kändes det bättre. Satt och pratade lite skit med Christina innan jag slocknade i min säng. 


Idag har jag städat köket, tagit en powerwalk, legat i solen och läst en bok. Nu sitter jag och överväger om jag ska cykla en runda eller ta med mig boken ner på gräset igen. Fram åt kvällen ska jag ta en långpromenad längs havet. Så otroligt vackert! Trodde inte Helsingborg skulle vara en stad för mig men jag trivs verkligen som fisken i vattnet :)



Precis kommit hem efter att ha spenderat några timmar i stadsparken med Cissi och Julia. Så kul att träffa tjejerna och vilken underbar park. Tyvärr blir det ju kallt så fort solen gått ner men fått bättrat på färgen lite. :)