12 april 2011

I'm on my way back!


Vaknade halv fyra inatt och hade så fruktansvärt ont i mina öron igen. Upp och ta två panodil för att sen somna om till halv sju. Går  inte att beskriva i ord hur skönt det var att inte vakna av andnöd för att hela ansiktet är igentäppt. Hostmedicinen, näs spry och panodil gör tydligen nytta. Fortfarande ont i hela kroppen och framför allt öronen men det är bara att bita ihop! Vid tre idag har jag varit feberfri i ett dygn och nu känns det äntligen som om det är på väg åt rätt håll.

Christina ska snart iväg på jobb sen kommer hon hem och lagar mat till oss. Hon har varit hel fantastisk under hela tiden jag varit sjuk. Hon har fixat'mat. Serverat mig med panodil, näs spry, hostmedicin och varit hur söt som helst. Ska köpa något fint till henne när jag är på benen igen :)

Som planen ser ut nu så blir det jobb från och med torsdag. Sen på fredag blir det familjemiddag i Malmö! :)