16 september 2011

Fredag?


Försov mig i morse och inte lite heller. Fick slänga på mig kläder och rusa till bussen men jag hann i alla fall. Jobbet flöt på bra idag. Tyvärr messade Christina halvvägs genom dagen att mjölbaggarna inte försvunnit från köket och hon våga inte göra något åt de utan längtade tills jag kom hem. Vi har gjort felanmälan hos hyresvärden men nu blir det att stå ut med detta hela helgen innan anticimex dyker upp. Örk!


Har fått kontakt med en barndomsvän som jag inte träffat på tolv år. Han funderar på att komma ner och hälsa på. Hade varit så kul =)
Han gav mig även följande komplimang:
 jag vet ju inte hur du är nu för tiden men när jag va yngre tyckte jag alltid att du va så glad å rolig man blev på bra humör när du va me


Nu ska jag ha fredagsmys med mig själv!