27 november 2011



Människor!


Det finns väldigt många fina människor men ibland känns det som om det finns  lika många rötägg. Vissa människor gör mig så ledsen att jag får ont i magen. Exempel på dessa människor är den gifta människor som gång på gång går ut och raggar och berättar att dennas förhållande inte är bra. Hon som ljuger och pratar illa om människor och sedan inte vågar stå för det och det är människor som alltid kommer att använda dig som deras andrahandsval. Det gör ont i mig att ha dessa människor i min omgivning!


Snart slut på ännu en intensiv helg. I fredags hade jag en fantastiskt mysig kväll i Lund, igår var jag på fest i Ängelholm och idag blir det lite av varje. Tänkte laga lite mat idag så man har lunchlåda till jobbet. Tänkte även fixa på mitt rum och eventuellt åka och handla lite. Om det är fint väder blir det lite julskyltning senare idag med en vän. Får se vad jag är sugen på. 
Jag har slarvat bort sladden för att lägga in mina bilder från kameran i datorn. Det var inget smart drag. Kommer förhoppningsvis fram idag när jag ska pyssla här. 


Hysteriskt roligt! Testa själv :)
http://fuldans.se/?v=ywcncifgig