3 december 2011



Wunderfull! 


Idag slog det mig vad det absolut bästa är med att ha slutat röka. När man nyligen borstat tänderna och precis kommer ut från duschen. Finns ingen känsla som känns så ren och fräsh som just de stunderna och numera förstör jag inte det med att gå och ta en cigg utan kan behålla den här känslan. Wunderfull!


Igår var jag hembjuden till Christina på middag och mys. Vi fick sällskap av Patrik, Sophia och Adam. Hon serverade den mest fantastiska lax jag någonsin ätit. Efteråt blev det lite idol, godis och mini cupcakes. Jag hoppas verkligen det stämmer som de säger att man blir vad man äter för då borde jag vara en cupcake snart. Jag åkte hem tidigt för jag var helt slut men när jag kom hem fick jag tydligen energi tillbaka så jag städade hela mitt rum innan jag slocknade i sängen. 


Sovit dåligt inatt men gick ändå upp tidigt. Än så länge har jag hunnit med lite träning, frukost, dusch och med Amelies hjälp städat hela lägenheten. Nu sitter jag med tända ljus i hela rummet och lyssnar på lite musik. Tröttheten börjar komma över mig igen så blir kanske en power nap innan jag ska till Mattias. Har lovat att städa hans lägenhet idag. Ett löfte jag ångrar just nu men det är ju trots allt roligare att städa hos andra. Han sa på bio med Lange ikväll så kan vara skönt att ha något att göra när han är borta.