12 februari 2012

Varit en väldigt intensiv vecka så den här helgen kunde inte varit mer välkommen. Skulle egentligen varit i Lund igår för att fika med David samt äta middag med Mattias, Andrea och Lange men Mattias gick och blev kräksjuk så mina helgplaner blev inställda. Så här i efterhand känns det skönt att inte ha några krav alls på sig utan bara slöa hela dagen igår. Med tanke på att jag sov 14 timmar mellan fredag och lördag så var det nog en myshelg hemma jag behövde. 




För de som missat det så kommer jag att vara värd på form och figur i Ängelholm varje måndag from 5/3. Marie från form och figur ringde igår och frågade om det var okej att jag höll i introduktioner för teknikpass mina tre första veckor och det tyckte jag att det var. Ska bli sjukt spännande att komma igång!


Tänkte ta en mysdag även idag. Laga lite mat, städa, vika tvätt och lite sånt står på schemat men först lite frukost och en dusch!