20 april 2012

Sovit min först hela natt på över två veckor. De som aldrig upplevt denna sortens lycka har verkligen missat något. De är helt fantastiskt! Känner mig som en ny människa.  Hoppas de kan fortsätta så här. Svår att försöka hålla ihop om man inte sover. Min underbara chef gav mig ledigt idag. Känns som det var precis detta jag behövde. 


Nu har jag tagit en liten paus i mitt fixande här hemma för att fixa till mig själv. Om ungefär en timme ska jag iväg och träffa fina Christina som kom hem från Spanien igår natt coh ikväll ska jag till Mattias. Resten av helgen ska spenderas med att pyssla hemma i mitt rum. Ska ringa Jimmi och höra om han har tid och lust att hjälpa mig få hit möblerna jag fått från farmor och farfar. Ska också fixa present till en kollega som fyllde jämt förra helgen. En helg för att ladda batterierna och njuta av tillvaron. Perfect!!