7 maj 2012

Min fina farfar ligger på sjukhus igen. Pratade med farmor när jag var på väg hem från jobbet ikväll. Han fick antibiotika förra veckan för halsen men de har tydligen inte hjälpt. De sa åt honom att återkomma ifall det inte blev bättre. Han var i Grevie idag för han mådde inte alls bra och de skickade in honom på sjukhuset direkt. Han har samlat på sig väldigt mycket vätska och han har svårt att andas. Hans fot där han har ett sår är sex cm bredare än den andra. Nu ligger han inlagd och får syrgas. Ska hälsa på honom imorgon på lunchen. Passar på att sticka inom Helena och säg hej och äta lite tillsammans med henne när jag ändå är i krokarna. Pratat med farmor precis och hon känner sig lite lugnare nu men hon är fortfarande rädd och det förstår jag. Det är jag också. Hoppas klumpen i magen släpper när jag får träffa honom imorgon. 


 ♥ Finaste farfar