26 januari 2011

Ängelholm...



Sitter hemma hos Elin i Ängelholm. Hon sitter i telefon med sin syster och det enda jag hör är öööh en varböld. De smittar! Fy vad äckligt! haha jag vill inte vet mer :P

Allt känns väldigt bra idag. Jobbet känns bra. Livet känns bra och att vara med Elin känns bra :)

Efter jobbet tog jag en långpromenad men världens bästa Johanna. Vi gick ner till Råbocka och havet. Så vackert de var. Jag är vid havet alldeles för sällan. Kan sitta där i evigheter och bara titta. Kan inte släppa hur vackert det är. Konstigt att jag tycker det är så vackert samtidigt som vatten skrämmer mig! Well.... Det funkar för mig! 
På väg tillbaka till stan mötte vi upp min Elin och har haft lite kvalitetstid med henne sedan dess. Blir alldeles för sällan det med. Sova i Ängelholm inatt så det blir sovmorgon imorgon! Gött!