24 januari 2011

Foto; Andrea Björgvinsson


Kompade ut tidigare från jobbet idag. Åkte hem för att ta hand om min roomie som ligger i 40 graders feber. När jag klev av tåget i Malmö vid halv fyra tiden var det fortftarande ljust ute. De har inte varit ljust ute när jag kommit från jobbet på flera månader. Det var en underbar känsla som inte kan beskrivas i ord. Våren närmar sig och jag längtar :) Sedan jag kom från jobbet har jag hunnit städa, handla, ringa lite samtal och tvingat i Andrea vätska och lite mat. Blir tidig sänggång ikväll för jag känner mig väldigt trött.

Imorgon kommer Ida hem. Ida som står på förstahandskontraktet till vår lägenhet. Ida som jag aldrig träffat. De är både spännande och lite läskigt. Vet inte alls hur hon ser ut eller hur hon är men att döma av mailen vi fått så är hon en himla härlig tjej. Hoppas på det bästa :)