25 april 2011

♥Älskar livet♥


När jag vaknade i morse blev jag överlycklig över att mina soleksem lagt sig så bra som de gjort. Frukost och sen ner i tvättstugan. När tvätten var klar cyklade jag till minneslunden. Plockade lite blommor i pålsjö skog och tände två värmeljus. Ett för Clara och ett för Palle. Grät en skvätt och pratade med Palle en stund om allt och inget. Efter en stund mötte Johan upp mig. Vi cyklade till Björn's jobb på ättekulla. Vi cykla lite omväg och lite vilse men vi kom fram och de va kul. Björn fixade min cykel medan vi andra prata skit och solade. Funderar på om den ska pimpas med lite hello kitty bilder. Den ska i alla fall få en ny sadel och lite mer färg och sen får vi se. Blev årets första vattenkrig med Björn. Tyckte han fuskade lite och hade alldeles för kallt vatten. 
När vi var på Björn's jobb fick jag ett underbart samtal som satte min värld i gungning. Jag är så grymt lycklig och blev varm i hela kroppen. Jag har väntat på de samtalet i flera år :) 
Cykelturen hem var skit jobbig!! Motvind verkligen hela vägen. Är så stolt över mig själv att jag klarade av att cykla hela vägen hem ändå. Tur jag har folk som tar ut och rasar mig! Har nog bränt mig en del idag och mina soleksem har inte helt lagt sig men jag bryr mig inte. Solen är underbar!! Livet är underbart!! 
Nu har jag duscha och fått i mig lite mat så nu ska jag fixa kläderna från tvätten och sen blir det en kvällspromenad.