24 april 2011



Idag har jag minsann varit flitiga Fia... Började dagen med att sätta på min garderobsdörr som varit av sedan jag flyttade in. Sen började jag sortera alla mina kläder och organisera om bland dom. När Christina gått till jobbet skruvade jag ihop hennes skohylla, rensade källsorteringen och slängde alla sopor. Efter en stund i solen var det dags för lunch. Christina hade gjort super god smördegs inbakad fläskfile och potatisgratäng. Mums!! Sen tog jag en bok och la mig i solen igen. Fantastiskt väder och jag har införskaffat årets första solbränna. När Christina kom hem från jobbet tog vi en promenad till kyrkogården och Pålsjö skog. Vilken ro jag fick i hela kroppen av att ha varit där och så vackert de var . Efter promenaden sänkte jag sadeln på min cykel och tog en cykeltur. Nu håller vi kväll med tända ljus.