8 april 2011

Fortfarande genomförkyld. Vaknade i morse strax innan klockan ringde av att jag nös och det kändes som om någon drog taggtråd genom halsen på mig. Blev släppt tidigare från jobbet. Skulle egentligen hämta upp Aina för hon skulle med hit men eftersom varken hon eller jag mår  bra tyckte vi det var en dålig idé. När jag kom hem var Christina hemma. Plockade in alla mina kläder i garderoben som jag inte orkat ta mig an sedan jag hade tvätt tid jag tidigare i veckan sen tog det inte många minuter innan jag somnade på soffan. Vaknade av att telefonen ringde. Gick ut i köket för att hämta vatten och då hade Christina gjort kycklingsallad. Helt underbart för jag var så hungrig men orkade inte laga mat. Efter maten somnade jag på soffan igen. Vaknade och tog två panodil. Kände mig lite piggare efter det. Christina har bakat morotskaka så de luktar underbart i hela lägenheten. Björn kom hit och drack en kopp kaffe nu fram åt kvällen. När jag började få feber igen åkte han hem. Vi har en vadslagning som ska genomföras. De går ut på att Björn sa klara äta tio stycken IKEA korvar på raken. Han tror han klarar det men det tror inte jag. Den som har fel får betala korvarna haha 
Precis kommit ut från duschen så nu luktar hela jag apelsin. Lägga mig på soffan en stund till och slö kolla tv sen ska jag minsann ta två panodil till och gå och lägga mig. Hoppas på att man känner sig fräschare imorgon. Skulle vara skönt att kunna andas normalt igen. Börjar se likheter mellan mig och Rudolf med röda mulen och jag gillar det inte!