7 april 2011



Ligger hemma på soffan och sen hur solen skiner men det finns inte ork i kroppen att ta mig ut. Näsan rinner, halsen svider, febern kommer och går och min kropp är helt slut. Det gör mig arg, ledsen och frustrerad. Ligga här som dö sill och missa allt det fina utanför fönstret.

De är så mycket som händer i min kropp och mitt huvud just nu. Vet inte riktigt hur jag ska få ordning på allt. Jag vet att de känns skit för att jag är sjuk och inte orkar handskas med allt. Hamnade i en personlig jobbig sits på jobbet idag som åt upp den sista energi jag hade i kroppen och nu kan jag inte släppa de. Jag vet att jag inte kommer må bättre av att ligga och älta det fram och tillbaka i huvet för jag kommer inte vakna imorgon och inse att det finns en annan sanning till det trots att det är det jag önskar mest av allt just nu. Vissa saker blir aldrig lättare. Man får lära sig leva med det!