4 april 2011

Vaknade i morse och hade hysteriskt ont i mitt becken och ljumskar efter gårkvällens underbara cykeltur! Förstår inte varför jag slutade cykla. De är ju hur skönt som helst och man hinner se så mycket på så kort tid. Fattar inte att jag kunde cykla upp för hälsobacken men fan va stolt och andfådd jag var när jag väl kom upp.


Var väldigt trött imorse så det var skönt att ha Rogers sällskap på bussen så jag lyckades vakna. Vi satt och prata om den gamla goda tiden. På den tiden var "gänget" oskiljaktiga och nu är vi så splittrade som man kan bli. Livets gång antar jag men ibland kul att titta tillbaka på alla galenskaper och alla roliga stunder.


Efter jobbet hoppade jag av vid Väla. Mötte upp Caroline och åt lite mat och snackade massa skit. Det var alldeles för länge sen. Gick förbi Glitter och hälsade på Christina. Var och letade efter en present jag tänkte ge en väldigt fin människa men hittade inte det jag ville ha.


När jag kom hem gick luften ur mig. Mina tankar och mitt hjärta är hos familjen T. idag som påbörjat en oväntad resa. Mitt hjärta blöder för er! Ibland är livet alldeles för orättvist!!!