4 maj 2011

Har sovit rätt bra de sista två nätterna. De är verkligen helt obetalbart! Det var frost på bänkarna vid bussen i morse. Kändes inte alls bra. Stod där och njöt av kaffe doften från Zoegas. 
Det var full rulle hela förmiddagen på jobbet. Sen bjöd cheferna ut mig, Helena och Pernilla på lunch på stan sen skickade dom hem oss. Det var väldigt trevligt och skönt med en halvdag. Jag och Helena gick en sväng och kollade skor men hittade inget så jag tog tåget hem. 
En läkare ringde från vårdcentralen och berättade att det visat sig på min röntgen att jag har bihåls inflammation men att hon inte vet vad hon ska göra med mig så hon skulle forska i det och sen återkomma igen. Suck!!
Nu har jag diskat och ska jag ta en cykeltur sen blir det en väldigt lång varm dusch innan jag sätter mig och fortsätter läsa min bok.