18 maj 2011



Har varit så sjukt osocial de senaste veckorna. Orkar verkligen inte träffa folk. De är endast några nära som får äran att träffa mig just nu och jag saknar just de människorna jätte mycket hela tiden just nu. Var hemma hos en sjuk vän igår som jag saknat väldigt mycket. Tog med mig lite mat och muffins och det blev uppskattat. Det var så skönt att bara sitta där i soffan och prata skit och slökolla tv. 
Idag är jag bara arg, frustrerad och ledsen. Vill bara skrika och gråta bort allt som gör ont i mig. De gör så himla ont. Det har blivit för mycket för mig på sista tiden. Varför händer det så mycket tråkiga saker på en gång? Helt plötsligt har jag flera människor omkring mig som är jätteledsna och mår jättedåligt av olika anledningar. Jag vill inte svara i telefon längre för man vet inte när nästa ringer och gråter och det är dags att bita ihop och låtsas att man är stark. Jag vill inte låtsas.Jag vill känna mig stark igen och känna att jag vill och orkar finnas där för de som behöver mig men vem tar hand om mig mitt i allt de här? 
Aina ringde innan. Det blir Önnestad denna helgen med. Planen är att Aina, Melle och jag ska åka iväg och sola och grilla och bara njuta av tillvaron. Ser fram emot det väldigt mycket. 
Ska skriva en lapp till Christina sen hoppa in i duschen sen gå och lägga mig. Behöver all sömn jag kan få just nu. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och jag kommer helt säkert känna mig starkare imorgon bara jag får lite sömn!