12 maj 2011


När jag vaknade i morse var mitt öga rödsprängt och fullt med var. Har införskaffat mig klippkort på vårdcentralen sedan jag flyttade till Helsingborg och vill inte ens veta hur mycket pengar jag lagt på mediciner senaste halvåret. Har tvättat ögat med ljummet vatten hela dagen. Orkar inte en ögoninflammation med nu när jag strax får sluta äta min antibiotika. 
Idag har jag faktiskt kunnat gå rätt normalt. Har rätt ont i mellanåt men de är nog mest för att jag gått så fel i flera dagar så tar det ju på resten av benen. 
Blev skit sur när jag kom från jobbet idag. Gick mot min cykel och upptäckte att den inte stod där jag ställde den i morse. Såg att någon satt in den i buskarna bredvid cykelstället. Lyfte ut cykeln och skulle cykla hem. Jag vet inte vad någon gjort men växlarna va värre än vanligt. Varför kan folk inte bara låta andras saker vara?!?! Gick ner till cykelgubben i källaren här bredvid så han ska fixa dom vid tillfälle. Han trodde de skulle gå på runt 400:- och det tycker jag det är värt. Älskar ju min cykel!!  Den är en av de finaste sakerna jag fått! Tack!


Helgen ska spenderas på bortaplan. Med andra ord i Önnestad. Tar bussen till Hässleholm direkt efter jobbet och där hämtar Aina och Melle upp mig. Åh! Jag vill åka nu. Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge!!