1 maj 2011

Valborg!!

Vaknade av en mardröm idag igen. Börjar bli rätt trött på de här men hade en underbar valborg.
Stack ner till Lund. Där mötte jag upp Aina, Joel, Marcus och Denise. Vi begav oss till stadsarken där vi gick ett varv och letade efter lite folk som vi så klart inte hittade. De var folk överallt och det gick varken att ringa eller skicka sms där ett tag. Vi slog oss ner i solen och korkade upp vin och öl. Satt och drack, chilla, lyssna på musik och kolla på folk. Jag och Aina agerade stilpolis ett tag och det var rätt underhållande. Fram åt kvällen hittade vi nya vänner som vi flyttade till. Ett väldigt trevligt gäng från Malmö. Senare kom Julia med vänner, Cajo, Sandra och några till som slog sig ner. Blev rätt många och trevligt var det. Marcus var verkligen i toppform och gav oss många goda skratt under hela eftermiddagen och kvällen. 
En hel dag i solen var tydligen ingen bra idé för mig för på kvällen fick jag hysterisk huvudvärk så jag fick avlägsna mig och åka hem. Tack till alla som gav mig en så fin dag!
Idag känns gårdagens skoval som bestod av nya vita tygskor som en väldigt dålig idé! Tur det finns tvättmaskin :)
Idag ska jag trotsa bakfyllan så på schemat för dagen står en tur till Maxi med Christina, en cykeltur och grillning framåt kvällen. Ska göra hemmagjord potatissallad för den blev väldigt uppskattad sist :)