8 maj 2011

Vilken dag det varit och det känns som om den aldrig tar slut. Fick av boka min fika/promenad med Johanna för jag kunde inte komma ur sängen i morse. Till slut lyckades jag kravla mig ur sängen för att ta mina mediciner. Konstant illamående och ont i magen. Efter någon timme på soffan stirrande ut genom fönstret på solen insåg jag att det inte kunde bli värre. Cyklade upp till minnes lunden, tände ljus och grät. Jag kunde inte sluta. Tårarna bara strömmade ner för kinderna. Efter att ha samlat mig ett tag cyklade jag hem igen. När jag väl kom hem var jag mer slut än innan och kunde knappt andas. Tog näs spray och astma medicin och gick och la mig. Vaknade nästan tre timmar senare av att Christina kom hem från jobbet. Sen jag gick upp har jag i stort sätt bara legat på soffan. Ork finns inte i min ordbok idag och jag fasar att behöva ta antibiotika för tredje gången idag. De är bara att bita ihop och hoppas att det gör nytta!


Imorgon ska jag operera bort halva min tånagel. är skit skraj trots att jag gjort detta tre gånger innan. Christina följer med mig och sitter i väntrummet för att sen hjälpa mig hem. Underbara Christina. En så fin människa!!