18 september 2011





Var uppe med tuppen idag. Inte så konstigt med tanke på hur tidigt jag gick och la mig igår. Åt frukost, satt vid datorn, tog en lång varm dusch sedan tog jag en långpromenad med målet inriktat på kyrkogården. Satte mig vid minnes lunden ett tag. Tände två ljus för Clara och Palle. De var läne sedan jag hälsade på dom nu så det var skönt att få sitta och prata med dom en stund innan min promenad fortsatte. Verkligen friska höstvindar i luften idag men det luktar fantastiskt gott tycker jag. 




När jag kom hem fixade jag lite matlådor till jobbet i veckan. Jag och Christina hjälpes åt att städa hela köket för ikväll blir det familjemiddag. Willy och Justyna kommer vid fyra och då ska vi hjälpas åt med maten och sen dyker resten upp vid fem tror jag.  Ska bli väldigt trevligt. Hoppas på att hinna med en långpromenad till idag för att rensa huvudet. Mina humörsvängningar är inte av denna värld idag.