2 oktober 2011

Flyttdag!
Då var flytten avklarad. Aina hjälpte mig hela dagen Mats var en ängel och lånade ut sin bil till mig :)
Jag har nog aldrig varit så vilse så många gånger som jag var igår. Körde fel tre gånger. Pinsamt att erkänna att man inte hittar hem. Det slutade med att vi hamnade i Råå och ser stadsbuss 1. Då jag vet hur jag ska hitta från busshållsplatsen och hem blev det att vi följde efter bussen tills vi visste vart vi var. haha får bjuda på den ;P 



Flytten gick trots allt gallant. Aina gjorde en helt fantastisk middag till oss med levande ljus medan jag packade upp. På kvällen när allt var färdigt tände vi ljus och kolla på film. var en helt fantastisk dag. Är evigt tacksam till de som på något sätt hjälpte mig igår. By the way..... Bor granne med Bandidos! 


En del av mitt nya rum. Idag ska jag iväg till Stattena för att städa ur mitt gamla rum och lämna nyckel :)