2 oktober 2011

Blev inte många timmars sömn i natt så jag var uppe innan tuppen. Det är många nya ljud att vänja sig vid. Inte nog med det så hade jag världens träningsvärk som bara blivit värre och värre under dagen. Jag är glad att Aina bestämde sig för att spendera natten här de huset var helt folktomt när det var dags att gå och lägga sig igår. 
När min mage började kurra väckte jag Aina och gjorde frukost. Vi begav oss strax därefter till Maxi för att handla. Förutom det vi åkte dit för att handla blev det även lite lera. Det var evigheter sedan jag och Aina gjorde konstvärk i lera! Hem till Christina och städa klart mitt gamla rum innan vi åkte hem till mitt nya. 

Våra konstverk i lera

Lera

 När vi inte orkade leka mer med lera åt vi lite lunch innan vi kollade på heartbreak hotell. Sjukt pinsam film men vad gör man innan jag har fått in kanaler på mitt rum. 


Eftersom jag är expert på att repa och tappa min mobil har jag idag stickat ett mobilskydd. Blev väldigt nöjd. Ska dock försöka hitta lite fina pärlor att pimpa det med. 

Har umgåtts lite med Amelie och nu blir det soffan och se dumma mej sen är det minsann dags för en trött Annmari att gå och lägga sig! Det har varit en helt fantastisk helg.