7 december 2011



Känner mig ensam! Är dessutom helt slut som människa. Det går runt och runt och runt i huvudet på mig. Stressen börjar sätta sig i kroppen och jag får ont överallt. Jag mår hysteriskt illa och kramperna i magen gör att jag kräker i tid och otid. Jag kan inte stanna upp och koppla av. Allt tar mycket längre tid för hjärnan funkar inte som den ska. Jag är trött och fryser konstant och denna veckan är långt ifrån slut. Jag visste att det skulle bli en intensiv vecka men trodde inte det skulle ta så här hårt på mig så tidigt i veckan. Tre dagar kvar innan jag kan få stänga in mig, ta en välförtjänt sovmorgon och slippa känna stressen ligga på mina axlar. Jag vill inte vara i närheten av männislkor men just nu har jag inget val. Imorgon är det dessutom julbord med jobbet och som varje år vill jag inte dit men hur säger man det? Fördelen med att inte fira jul är dock att jag uppe på allt detta inte behöver jul stressen!!!   


Hoppa in i en varm dusch kanske gör lite nytta. De är värt ett försök i alla fall!