18 februari 2012

Lördag morgon 
Sedan jag gick upp idag har jag duschat, städat, bakat, packat, slängt soparna. Känner mig sjukt pigg :)
Älskar verkligen lördag morgon. 
Snart ska jag bege mig till Lund och Mattias. Han ska jobba ikväll. Under tiden tänka jag överraska honom med att städa hela hans lägenhet, göra semlor och duka fram det med kakor och tänka ljus tills han kommer hem. Hoppas på att det blir uppskattat :)
Ska också sätta mig med hemuppgifterna jag fått av Lisa. De är sjukt krävande och orkar knappt med det just nu när mitt liv känns väldigt hysteriskt men jag måste. Får prioritera. Allt annat får stå till sidan just nu. Jag står inför två enorma utmaningar och jag måste fixa det. Jag kommer att växa med uppgiften så fort allt börja lägga sig men det dröjer några månader tills dess. Men idag blir det Lund =)