13 februari 2012




Pengar!
Just nu finns det ändamål som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Varenda extra krona jag kan undvara kommer att gå till detta. Kan inte låta bli att tänka på alla de som är ekonomiskt oberoende. Kan man uppleva riktig lycka när man har pengar till att köpa allt man vill ha och aldrig behöver kämpa för att få det? Den största tillfredsställelsen för mig är att ha uppnått mitt mål.  Det är nog bra att man inte har för mycket pengar. Jag uppskattar att få kämpa för det jag vill ha!










Min kropp hatar de här klimatet, eller rättare sagt så gör min hud det. Jag får ont, sår, kliar, rodnar, går sönder ect ect. Listan blir tyvärr lång. Trodde jag skulle klara mig utan det denna vintern men så blev det inte. Åter igen är hela min hårbotten full med sår, mina armar och ben fulla med röda märken och det gör så ont. De värsta är att duscha. Jag älskar att duscha men just nu är det bara en plåga. De gör så ont att få vatten på huden att jag lider och när man sen kommer ut ska man torka sig och hoppas att huden inte trillar av på köpet. Nä, det här klimatet är inget för mig. Om en månad är jag i Thailand. Jag lever på det!